With this Foto I wellcome my friend and colleaque Nick.M to the Panoramio World.His capture...Yes..Well I think he deserves it .Wellcome Niko. :) - Kefallinia Airport fotogalleri på Panoramio

Vis enkeltside Fotogalleri Kefallinia Airport
Vis opprinnelige bildet (nytt vindu)
pv-k, 23 December 2011