In Grossenau staune ich über eine originelle "Tankstelle". . . Die Flasche habe ich beim Förmitzspeicher deponiert. Bringe ich noch ! - Zell-Haidberg Airport fotogalleri på Panoramio

Vis enkeltside Fotogalleri Zell-Haidberg Airport
Vis opprinnelige bildet (nytt vindu)
ReinhardKlenke, 30 January 2011