Jaaah, ist schon gut . . . So eine Beleuchtung von oben für meine Heimkehr hädds nedd gebraucht. Danke für alles Erleben und für die Bewahrung ! - Bayreuth Airport fotogalleri på Panoramio

Vis enkeltside Fotogalleri Bayreuth Airport
Vis opprinnelige bildet (nytt vindu)
ReinhardKlenke, 21 December 2010