"Que lindo cuando el sol de madrugada, desgarra el negro manto de la noche, dejando ver su luz desparramada, en un bello amanecer que es un derroche"....Tito Enriquez. Volando sobre los Andes, Santiago de Chile. - La Florida Airport fotogalleri på Panoramio

Vis enkeltside Fotogalleri La Florida Airport
Vis opprinnelige bildet (nytt vindu)
Patricia Santini, 20 October 2009